top of page

Naše cesta a vize do budoucna

Chceme naučit firmy, že marketing jde dělat i jinak než jen přes reklamy. Baví nás vymýšlet inovativní řešení a testovat strategie, které nejsou běžné. A to za jediným cílem: Dělat to jinak a lépe než ostatní.

Jak to celé začalo?

2017

Tvorba marketingových strategií pro české startupy

2020

Budování osobních značek majitelů firem

2022

Workshopy pro firmy a business development v plné šíři

Test (2).png
Nela Hanáková

Krásný den,

jmenuji se Nela Hanáková, jsem vizionář, stratég a také zakladatelka společnosti Osobní Brand.

 

Neskutečně mě baví vymýšlet řešení, která jsou netradiční a pomáhají mým klientům poskočit dále.

Celé to začalo 7 let zpět, kdy jsem, tehdy jako freelancer, pomáhala s marketingem předním českým startupům, například fintechové společnosti Twisto, ubytovacímu protálu Flatio nebo třeba aplikaci Twigsee.

Postupem času se k marketingovým strategiím přidalo také budování osobních značek a celý business development firem.

Miluji vymýšlet nové cesty a neotřelé strategie. Vidím sílu v kreativitě a nových technologiích, které mohou firmy posouvat raketově dále. 

Své nápady, zkušenosti i vlastní know-how předávám všem, kteří se nechtějí držet při zemi.

Na kontě mám i několik svých projektů. 

Jedním z nich je udržitelné online tržiště UDRUMI, čtrnáctý ročník offline eventu Slou Days, na který přišlo více než 2500 lidí nebo vzdělávací platforma LadyLeadersHub.

Jsem také autorkou knihy Realita bez limitů, kterou jsem si samo-nákladem vydala.

Mimo jiné mentoruji podnikatelky a vedu ženy k seberealizaci a úspěšnému růstu jejich podnikání. 

Dala jsem dohromady zkušený tým specialistů, se kterým ukazujeme firmám, že jde marketing dělat i jinak než jen přes reklamy. 

_MG_5341.jpg
vajca (4).png
Lucia van Midenndorp
 

Lucia působí více než 15 let na pozicích marketingového a PR managera v korporátech i startupech.

Dlouhé roky se také věnuje budování osobních značek a zvyšování povědomí pro management a CEOs. 

(Například pro: Tanja Vanio – finalistka prestižní ankety TOP ženy Česka 2018 a Manažerka roku 2019, Martin Červinka – opinion leader v oblasti průmyslové digitalizace, Miroslav Kuželka – odborník a opinion leader v oblasti emobility).

Za sebou má také 6 let v managementu malíře Juliena van Middendorpa.

Dva roky mentor marketingu pro juniorní marketingové pozice a majitele firem (nastavování strategie, audit marketingových aktivit s cílem zvýšení brand awareness a tržeb).

Také vede neziskovou organizaci Živena Praha.

My v číslech

50+

uskutečněných workshopů

800+

účastníků na workshopech

15+

let zkušeností s marketingem

Chcete naše školení "Jak být vidět bez reklam" k vám do firmy?

bottom of page