Trendy pro rok 2023 podle MediaGuru
Jako každý rok i letos vydává MediaGuru přehled trendů na rok 2023. A my bychom nyní s vámi chtěli sdílet zásadní body, které se týkají i našich workshopů. Celý článek si můžete přečíst na odkaze zde.

Zásadní změna v propagaci firem aneb zaměstnanci jako advokáti značky
Značky si čím dál víc uvědomují, jakou roli sehrávají v budování jejich reputace samotní zaměstnanci. Síla jejich osobních profilů na sociálních sítích tkví v efektivnosti a jejich komunikace vyznívá autentičtěji než na firemních profilech, a to zejména v B2B marketingu.
Toto zásadně mění pravidla hry. Každá firma, která se v letošním roce pustí do budování autentického obsahu skrze zaměstnance, získá velkou výhodu na trhu.
Takovýto obsah vzbuzuje mezi potenciálními zákazníky a partnery velkou důvěru, snadněji si ho zapamatují a chtějí vás dále podporovat.
Podle statistik až 90% lidí důvěřuje více sdělení od jednotlivce než od firmy.
Dejte si pozor, ať vám neujede vlak.
Creator Economy (neboli masa lidí, kteří se živí vytvářením obsahu - nejde jen o influencery) roste každým dnem. Snad všichni jsme zaznamenali nárůst propagačních profilů na Facebooku v době Covidu. A u LinkedInu se dá očekávat stejný scénář. Kdo zaváhá, neukousne si pořádný kus. Navíc se dá očekávat, že LinkedIn s nárůstem zapojení dalších osob začne měnit pravidla a omezovat algoritmy.
Profesní sociální síť LinkedIn roste již několik let, ale nedávno zaznamenala rekordní růst i engagement. Očekává se, že v následujících dvou letech do ní půjde 25 % reklamních investic v B2B marketingu. Firmy by měly této příležitosti využít.
Pokud se i vy chcete naučit, jak získávat potencionální zákazníky a budovat důvěru s vaším publikem - bez reklam jen s pomocí týmu - domluvte si schůzku.
Budeme se na vás těšit.
Nela Hanáková, zakladatelka Leaders.Hub